HTML

Kőbájker

Nem trendi járművek. A Totalbike/Totalcar külsős szerzőjének blogja.

Hirdetés

DG logo.jpg

Friss topikok

Címkék

125 (2) 250 (1) 400 (1) 750 (1) aprilia (1) autó (4) b125 (4) baleset (1) bicikli (1) biztonság (1) bmw (1) buell (1) chopper (2) cruiser (1) csaba (1) davidson (1) égésér (1) égéstér (6) enduro (3) épített (1) er-5 (1) erdős (1) etz (1) felszerelés (1) fiat (1) film (2) fumbike (1) fzr1000 (2) gemma (1) gpx 600 (1) gsx (1) gsxr1100 (1) gs 750 (1) H-D (1) harley (1) harley-davidson (1) Honda (1) honda (7) intruder (2) kawasaki (3) közélet (2) magna (1) maxim (1) motor (49) mt-01 (2) Mt-03 (1) mz (1) ntv650 (1) porsche (1) publi (1) publicisztika (1) r125 (1) road (1) robogó (6) Royal Enfield (2) ruházat (1) schwalbe (1) shadow (1) simson (1) spada (1) sportmotor (1) sportster (1) star (1) supermoto (1) suzuki (7) tc (1) thunderace (1) toyota (1) trailway (2) TT (1) tw (2) v2 (1) vélemény (1) verseny (1) veterán (1) vfr (2) vfr750 (1) virago (1) warrior (1) webrádió (7) wr (1) wr125 (2) x1 (1) xj1100 (1) xjr (1) xjr1300 (1) xmax (1) yamaha (20) Yamaha (1) Címkefelhő

NTV 650 átépítés

2012.10.15. 20:33 kőbájker

Sokszor fogom emlegetni, hogy keresem az olcsó örömmotort. Nem vehet mindenki MT-01-et, ami nálam most éppen mindent visz, de van élet 300 ezer forint körül és literes lökettérfogat alatt is. A titok az, hogy lehetőség szerint V2-es blokkot kell választani. Persze ez elmélet, mert nem próbáltam ki még mindent, közte a hipermegbízhatónak mondott NTV 650-et sem, csak a 250-est, ami azért nem ez a szint. A 650-es sem megy túl jól, de elégnek kell lennie normális örömmotorozáshoz. Egyetlen baja van: a faridomzata viszonylag csúnya. Nem mondom, hogy lehányom, de a minden bizonnyal élvezhető, nem túl jelentős menetteljesítményekhez (56 lóerő @8000, 57 Nm @6000) jelentéktelen külső járul. Pedig az adottságok jók: nekem tetszik az egyenes hídváz, sokan az egykarú lengővillára is gerjednek, a kipufogó pedig az a ritka eset, amit érdemes kicserélni. Így kellemes, dübörgő hangja lesz.

Honda-NTV650-1996.jpg

Ezt a posztot a térdprotektor specialista, Asesso Zoli kedvéért írom, aki lehet hogy amúgy Gyula, de épp olcsó sornégyest keres, pedig keményen koppintják a térdvédőit. Van jó alternatíva a  600-as géposztályban is: a túrázásra is alkalmas, megbízható, jól motorozható japán motorok között ez az egyetlen V2-es, ami szóba jöhet ennyi pénzért. És ami a lényeg: kis reszeléssel nagyon durván jól tud kinézni. Mint ahogy látod itt, alant. Nagyon-nagyon elfogadnám.

 

komment

Címkék: motor honda ntv650

süti beállítások módosítása