Soha nem mentem még BMW-vel, a K1600-ason kívül, amit meg is írtam valahova, majd ide bemásolom. Régebben nem is izgattak a BMW motorjai, mert a kilencvenes években sok szempontból le voltak maradva a japánoktól, és rendkívül rusnyák voltak. Az idő azonban szépít. Azt sem tudtam elképzelni, mi a jó egy boxerben, de most, pár jófajta V2-es élmény után már akkor is kapisgálom, ha sosem mentem ilyennel. Remélem majd fogok, mert nagyon kíváncsi vagyok rá.
Ehhez képest volt rá esély, hogy legyen egy sor négyes BMW-m, egy K100-as. Egy jó barátom olaszországi haverjának apjáé volt a motor, sok éve letéve egy garázsba. Nem értettük, miért sárga, mert ebben a típusban ilyen szín nincs, de ha jól tudom, újonnan lehetett akkor is rendelni, ha a hivatalos palettában nem szerepelt. Kötve hiszem, hogy átfújták, mert tök gyárinak néz ki.
Valós 31 ezer kilométerrel - egy olyan típus, ami 100 ezernél épp csak kezdi a felnőttkort. A K100 igazi kimegy a világból típusú motor, de a Yamaha Thunderace mellé nem nagyon volt rá szükség, ráadásul kurva ronda. Csakhogy nevetséges 600 euro volt az ára, igaz, el kellett volna hozni Torinóból, ami egy kiló. Plusz a regadó és a sallangok. Ráadásul pénzem sem volt.
Így addig vacilláltam, amíg eladták, ami egyáltalán nem baj, én hiszek a sorsban. Biztosan jó lett volna, de nekem nem ezt dobta a gép.