HTML

Kőbájker

Nem trendi járművek. A Totalbike/Totalcar külsős szerzőjének blogja.

Hirdetés

DG logo.jpg

Friss topikok

Címkék

125 (2) 250 (1) 400 (1) 750 (1) aprilia (1) autó (4) b125 (4) baleset (1) bicikli (1) biztonság (1) bmw (1) buell (1) chopper (2) cruiser (1) csaba (1) davidson (1) égésér (1) égéstér (6) enduro (3) épített (1) er-5 (1) erdős (1) etz (1) felszerelés (1) fiat (1) film (2) fumbike (1) fzr1000 (2) gemma (1) gpx 600 (1) gsx (1) gsxr1100 (1) gs 750 (1) H-D (1) harley (1) harley-davidson (1) Honda (1) honda (7) intruder (2) kawasaki (3) közélet (2) magna (1) maxim (1) motor (49) mt-01 (2) Mt-03 (1) mz (1) ntv650 (1) porsche (1) publi (1) publicisztika (1) r125 (1) road (1) robogó (6) Royal Enfield (2) ruházat (1) schwalbe (1) shadow (1) simson (1) spada (1) sportmotor (1) sportster (1) star (1) supermoto (1) suzuki (7) tc (1) thunderace (1) toyota (1) trailway (2) TT (1) tw (2) v2 (1) vélemény (1) verseny (1) veterán (1) vfr (2) vfr750 (1) virago (1) warrior (1) webrádió (7) wr (1) wr125 (2) x1 (1) xj1100 (1) xjr (1) xjr1300 (1) xmax (1) yamaha (20) Yamaha (1) Címkefelhő

Honda V65 Magna reklám

2012.11.09. 11:06 kőbájker

Bírom a régi reklámfilmeket, ezt talán már kitaláltad. Olyan motorokat találok tecsón, amit élőben már nem nagyon láthatunk, vagy soha nem is láttam még. A Honda a 80-as években megszívta a V-motoros típusaival, főleg a VF-.ekkel. De azért lett egy-két legenda.

Ilyen a V 65 Magna is, amely a béna softchopper vonalból nőtt ki izommotorrá, ugyanazon trend mentén, ahogy a Yamaha V-Max és a Suzuki Madura is. (Ezek közül nyilván a V-Max lett igazán ismert.)

A V65-öt a legjobban gyorsuló motonak hirdetik, és nyilván te is ingatod a fejed, hogy kicsit túl nagyra tartanak egy 650-est, de valójában a név megtévesztő: a V65 1100 köbcentis. V4-es blokkja 116 lóerőt és 94 Nm-t  tud mindössze 7500-as fordulaton, ami ma is megállja a helyét. A 265 km/h pedig egyenesen hihetetlen egy csupasz motortól, azaz a Honda nem szarral főzött. Ráadásul a negyed mérföld 10,75 alatt sem pite. 268 kilós bruttó súllyal.

Kár, hogy csak 3 évig gyártották és mire a V-Max megjelent, már utolsó modellévében járt. A korszak nagy túlélője a Yamaha gyorsulógépe maradt, de az egy másik sztori.

komment

Címkék: magna Honda

süti beállítások módosítása