Bírom a régi reklámfilmeket, ezt talán már kitaláltad. Olyan motorokat találok tecsón, amit élőben már nem nagyon láthatunk, vagy soha nem is láttam még. A Honda a 80-as években megszívta a V-motoros típusaival, főleg a VF-.ekkel. De azért lett egy-két legenda.
Ilyen a V 65 Magna is, amely a béna softchopper vonalból nőtt ki izommotorrá, ugyanazon trend mentén, ahogy a Yamaha V-Max és a Suzuki Madura is. (Ezek közül nyilván a V-Max lett igazán ismert.)
A V65-öt a legjobban gyorsuló motonak hirdetik, és nyilván te is ingatod a fejed, hogy kicsit túl nagyra tartanak egy 650-est, de valójában a név megtévesztő: a V65 1100 köbcentis. V4-es blokkja 116 lóerőt és 94 Nm-t tud mindössze 7500-as fordulaton, ami ma is megállja a helyét. A 265 km/h pedig egyenesen hihetetlen egy csupasz motortól, azaz a Honda nem szarral főzött. Ráadásul a negyed mérföld 10,75 alatt sem pite. 268 kilós bruttó súllyal.
Kár, hogy csak 3 évig gyártották és mire a V-Max megjelent, már utolsó modellévében járt. A korszak nagy túlélője a Yamaha gyorsulógépe maradt, de az egy másik sztori.