HTML

Kőbájker

Nem trendi járművek. A Totalbike/Totalcar külsős szerzőjének blogja.

Hirdetés

DG logo.jpg

Friss topikok

Címkék

125 (2) 250 (1) 400 (1) 750 (1) aprilia (1) autó (4) b125 (4) baleset (1) bicikli (1) biztonság (1) bmw (1) buell (1) chopper (2) cruiser (1) csaba (1) davidson (1) égésér (1) égéstér (6) enduro (3) épített (1) er-5 (1) erdős (1) etz (1) felszerelés (1) fiat (1) film (2) fumbike (1) fzr1000 (2) gemma (1) gpx 600 (1) gsx (1) gsxr1100 (1) gs 750 (1) H-D (1) harley (1) harley-davidson (1) Honda (1) honda (7) intruder (2) kawasaki (3) közélet (2) magna (1) maxim (1) motor (49) mt-01 (2) Mt-03 (1) mz (1) ntv650 (1) porsche (1) publi (1) publicisztika (1) r125 (1) road (1) robogó (6) Royal Enfield (2) ruházat (1) schwalbe (1) shadow (1) simson (1) spada (1) sportmotor (1) sportster (1) star (1) supermoto (1) suzuki (7) tc (1) thunderace (1) toyota (1) trailway (2) TT (1) tw (2) v2 (1) vélemény (1) verseny (1) veterán (1) vfr (2) vfr750 (1) virago (1) warrior (1) webrádió (7) wr (1) wr125 (2) x1 (1) xj1100 (1) xjr (1) xjr1300 (1) xmax (1) yamaha (20) Yamaha (1) Címkefelhő

Yamaha XJR 1200 reklám

2012.10.22. 00:46 kőbájker

Még nem is írtam az XJR-ről, de most sem fogok különösebben. Nekem XJR 1300 van, ennek elődje az XJR 1200, ami nem sokban  különbözik. A lényeg - ahogy a GSX sztorimból is látszik - hogy kb. 1996 óta recskázok az XJR-re. Azaz mindig is ilyet akartam. 

Nagyon bírom '80-as, '90-es évekbeli eredeti motor-reklámokat. (Meg pár kapcsoló témát is, pl. a Philips sisak alakú tévéjének reklámját régóta keresem, de nincs fent jutubon.)

Az XJR 1200 eredeti, 1994-es reklámja nagyon adja a fílinget. A korszakét és a motorét is. Nagy sornégy, nyomaték, bivaly külső. Ez a nekem való motor, és pontosan ilyen vele élni:

komment

Címkék: motor yamaha xjr

süti beállítások módosítása