Tibi szerint a Virago egy fostalicska, mármint az 535-ös, és itt definiáljuk is, hogy ha Viragósokról van szó, akkor az 535 tulajdonosokat értjük alatta. Tibi szerint ugyanis ráadásul a Viragós egy külön állatfajta, aki minden csicsa szart képes megvenni a motorjára ahelyett, hogy venne egy rendes lökettérfogattal rendelkező motort.
A jelenség ebben a formában valóban vicces. Vannak, akik nem értik, hogy a tuning Opel Corsa csak egy bevásásárlóautó marad, akkor is, ha sikerül ocsmánnyá alakítani. Maximum egy ocsmány, csomagtartó nélküli (a mélyláda elfoglalja) bevásárlóautó lesz.
Szegény XV535-ös Viragóból meg nem lesz Harley. Sehogyse. Még egy 883-as Szpori sem.
De szerintem ezt leszámítva nem lehet rossz motor. Sosem mentem vele, sokat nem is nézek ki belőle, de kellemesen elröfögni enyhe V motor rezgésben, kis fogyasztással városban, de akár hosszabb távra is jó lehet.
Ez a példány egész szép, nincs széjjelkendácsolva hányadék csoppermütyürökkel, lámpahegyekkel, ökörszarvkormánnyal meg rojtokkal, sőt, még rovásírás sincs rajta. Mindössze egy pót-előrehelyezett lábtartó, kihajthatósban, még praktikus is.
Ha 3 kilóért osztogatnának ilyet, bevállalható lenne, de ennél általában úgy 2 kilóvan drágább, annyiért meg már, hajajj, nagyon komoly motorok vannak.
Persze hogy Tibinek is igaza legyen, a tikláb-sztender azért odabasz.